Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

1. Czy mogę uzyskać refundację/dofinansowanie do sprzętu?

Tak, refundacja NFZ przysługuje osobom, które są ubezpieczone, w tym celu należy udać się do lekarza po wniosek .Natomiast dofinansowanie z PCPR/MOPS przysługuje wyłącznie osobom, które posiadają ważne orzeczenie o niepełnosprawności i i tu trzeba złożyć wniosek z odpowiednimi dokumentami ( orzeczenie o niepełnosprawności , fakturę proforma, zaświadczenie no dochodach ) 


2. Czy mogę zwrócić lub wymienić kupiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Aby dokonać zwrotu lub wymiany towaru należy nas o tym poinformować mailowo, następnie odesłać towar wraz z dokumentem zakupu i wypełnionym formularzem
 
3. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, Odbiór osobisty możliwy jest w Sklepie Medycznym - Lista sklepów 
 
4.Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Państwa danymi należy podać dane do faktury w polu "Dodatkowe informacje". Dane do faktury mogą być inne niż dane zamawiającego. 
 
5. Jak zmienić moje zamówienie?

Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja przez panel sklepu jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), należy jak najszybciej się z nami skontaktować - najlepiej telefonicznie .
 
6. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Można anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie przez panel sklepu jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie 
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu